قیمت عینک بلوکات
نوشته شده توسط : raha

تست عینک بلوکات

عینک های کنترلی علاوه بر مسدود کننده عینک نیز نوع دیگری از عینک های کار با کامپیوتر و موبایل هستند. عینک‌های مسدودکننده که به شیشه‌های کنترل آبی یا شیشه‌های فیلتر آبی نیز معروف هستند، عینک‌های خاصی هستند که با استفاده از فیلترها و پوشش‌های مخصوص می‌توانند نور آبی مضر با طول موج کوتاه را کاهش دهند. لازم به ذکر است نور آبی که طول موج آن بین 380 تا 440 نانومتر است، خطرناک ترین و مضرترین نور برای چشم است و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن عوارض جدی مانند آب مروارید، خشکی چشم و ... را به همراه دارد.

اما اگر نور آبی در محدوده 440 تا 500 نانومتر باشد، به چشم و وضعیت کلی بدن شما آسیبی نمی رساند. بنابراین عینک مناسب برای همه عینک ها عینک های مسدود کننده هستند، عینک هایی که کل طیف آبی را از بین نمی برند، بلکه فقط عبور امواج نور آبی را که تست عینک بلوکات برای چشم خطرناک هستند مسدود می کنند. عینک‌ها مزیت منحصر به فردی دارند که می‌توانند طول موج‌های خطرناک نور آبی ساطع شده با مسدود کردن لنزهای صفحه‌نمایش رایانه، تلویزیون، تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های دیجیتال را مسدود کنند.استفاده از عینک کنترلی می تواند دید کاربر را بهبود بخشد و خواندن متن و مشاهده تصاویر را آسان تر کند. بنابراین عینک های کنترلی مسدود کننده در کنار عینک های مسدود کننده نوع دیگری از عینک های کامپیوتری هستند.

 

تفاوت بین بلوک شیشه ای و بلوک کنترل چیست؟همانطور که در قسمت قبل خواندید عینک Blockat و Blockcontrol دو مدل بسیار کاربردی مناسب برای کار با کامپیوتر هستند. با خرید این عینک می توانید از سلامت چشم خود در حین کار با کامپیوتر محافظت کنید. با این حال، ممکن است از خود بپرسید که تفاوت بین عینک Blockat و Blockcontrol چیست؟ لازم به ذکر است که اگرچه این دو مدل شیشه مات تست عینک بلوکات را می سازند
.





:: برچسب‌ها: قیمت عینک بلوکات چیست , قیمت عینک بلوکات , خرید عینک بلوکات ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: